Fluturasi din frunze pictate

Am vazut ideea pe un site de afara si mi-a placut la nebunie. Mai ales ca aveam la indemana toate "ingredientele" necesare: frunze mici, cazatoare (nush de la ce copac, recunosc) si oja de mai multe feluri. In plus, Andreea a luat azi din parc un bat care s-a potrivit de minune la jucareala noastra, iar eu tocmai am cumparat un ghem de sfoara zilele trecute. Asa, doar sa fie prin casa. 
Deci am luat ideea si am crescut-o un pic. M-am gandit eu ca n-are rost sa ne mozolim pe maini (si nu numai:D) cu oja doar ca sa facem niste fluturasi care apoi se vor pierde prin camera si se vor rupe. Hai mai bine sa-i prindem cumva si sa-i agatam...
Pe scurt
Am cules frunze de prin parc. Astea, sigur le stiti 
Le-am vopsit cu oja pe ambele parti. Apoi le-am facut puncte. Ulterior Andreea a decis ca unele sunt buburuze, nu toate sunt fluturi...
La final le-am agata de usa camerei ei, unde deja era lipita o zana rosie. S-a potrivit de minune

Comentarii

  1. Noi dle zicem elicoptere. Daca le arunci si dai drumul de sus, se rotesc tare frumos pana ajung jos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alea da, care se invartesc:)/ dar nu stiu din ce copac sunt.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo