Frunze galbene si altele de zis

Cred ca a cam venit toamna. Adica initial am fost nesigura. Am zis ca e un frig temporar si trece. Frunzele erau inca verzi in parc. Si inca gaseai flori prin iarba. Apoi ne-am trezit ca ne cad castane in cap la locul de joaca. Si ca cei mici cara sacose pline acasa sa faca nush ce cu ele. Asa ca am cules si noi cateva. Dar tot nu eram convinsa.
Azi insa am decis ca a venit toamna. Pentru ca trecand pe langa parc am vazut copacii galbeni si portocalii. Asta clar nu poate fi vara. Chiar daca frigul s-a mai potolit si ziua e chiar cald. Copacii zic ca e cam toamna. 
Asa ca am in plan sa culegem frunze si sa le agatam prin camera. Si sa mai adunam castane. Nush de ce. Pentru ca sunt frumoase doar. 
Si sa facem ornamente de fetru pentru ca nu exista material care sa "strige" toamnaaa mai tare ca dansul. In capul meu evident. 
Si printre altele ne pregatim de Halloween. Andreea are deja costumul. De vrajitoare. Cu palarie tuguiata si rochita negru cu auriu. Suntem inca in dilema unde o sa petrecem pentru ca se anunta mai multe intalniri posibile. Poate reusim sa le adunam pe toate intr-un singur loc...
E frumos si cald la noi. Miroase a must. Acu nu mai miroase de fapt pentru ca l-am baut. Inca refuz sa cumpar banane, astept prima bruma. Pentru mine bananele sunt fructe de iarna, cand nu ai cirese si pepeni si nici macar pere sau struguri calumea. Atunci trei pe banane si portocale. Dar inca nu. Mai e timp.
Azi am cules doua idei de facut acasa. Vi le dau si voua...
Atarnatoare de sfoara colorata cu fetru
Castel de carton de pictat manual:d. Evident, o sa incercam varianta muult mai simpla. Vedem ce iese. 

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...