Halloween

So, fuse si Halloweenu asta. L-am pregatit toata saptamana, ba cautand combinatii pentru rochita de vrajitoare, la vanat de dovleci, cautand inspiratie pentru cioplit, petrecerea in sine si acu cu noi planuri pentru party-ul de acasa, de sambata. 
Desi inainte de Andreea  mi se parea o aiureala toata agitatia asta cu o sarbatoare importata, acum am devenit mai toleranta. Nu mai mi se pare asa anapoda ideea, pentru ca la noi Halloween este de fapt un carnaval, fara implicatiile legate de spirite si alte nebunii. E un pretext ca sa ne imbracam caraghios si sa dam o petrecere.
La gradi a fost nebunie mare. Costumele mi-au placut tare mult, cavaleri, politisti, vrajitoare, tot felul de printese si animalute, chiar s-a vazut ca cei mici sau parintii au luat joaca in serios.
Iar la dovleci...nu mai zic. Unii erau arta adevarata, sculpturi de maestru. La noi decizia privind dovleacul a luat-o Andreea: sa fie zambarest, nu trist. Si fuse Mike:d. Nicio surpriza aici, nu?
 Iar dansa a fost vrajitoare.Simpatica zic eu. A lipsit matura, dar nu si palaria.
Bineinteles ca pentru ea totul a fost distractiv, caci stie foarte clar ca toate creaturile astea ciudate, monstri, zombii sau fantome sunt doar in povesti, inchipuiri de carnaval, si nu exista in realitate. Ma bucur ca nu am evitat discutiile despre monstri cand era mica mica si ca nu m-am ferit sa-i desenam, sa ne imaginam cum ar arata, sa radem de ei si sa-i transformam in niste caraghiosi, nu intr-un subiect evitat si astfel de temut :)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...