Idei de craft adunate

Am mai zis ca am mania listelor:d. Asa ca prin toamna m-am apucat sa adun intr-un document idei de activitati pe care sa le fac cu Andreea. Chestii haioase, de colorat, lipit, decupat, craftuit. Chestiile serioase le am pe alta lista:))
O parte din ele le-am facut deja. Si din pacate le-am sters...
Alta parte urmeaza. Am zis sa le pun si aici caci poate mai inspira si pe altii.
Acvariu de hartie
 Pietre pictate
Mosaicul de fasole
Traseu pentru bile
(aici)
Lava Laamp
(aici)
Gradina de hartie
Fiecare site este o resursa imensa de idei si solutii de petrecut serile de toamna si de iarna. Unele mai simple, altele mai complicate. 
Si o propunere pentru mamici:)

Comentarii

  1. Oau! Sunteti niste fete tare ocupate! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va invitam sa sustineti un proiect cultural pentru copii. "Povestea lui Jester" este un site de unde puteti descarca gratuit povesti bogat ilustrate si cu texte accesibile varstei. Cu ajutorul unei imprimante obisnuite obtineti o colectie de carticele numai bune de citit si de colorat. Textele si ilustratiile sunt puse la dispozitie de scriitori, traducatori si ilustratori care demonstreaza ca pot face si ceva din suflet, nu doar pentru bani.

    Va rugam sa ne vizitati siteul si sa ne sprijiniti descarcand povesti. Adresa proiectului este http://www.povestealuijester.ro . Va multumim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru link:). O sa printam si noi de acolo, imediat ce cumparam tus nou la imprimanta. Ideea este frumoasa si e bine ca sunt oameni care se ocupa si de asa ceva:) Felicitari

      Ștergere
  3. Experimentul cu lava a fost mare, mare hit:) Multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred! E spectaculos asa:) O sa facem si noi zilele astea:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo