Inceputul toamnei pe bune

Ne-am rasfatat toamna asta fara raceli, muci sau tuse, cu mult soare si chef nebun de plimbari. Daca anul trecut am intampinat 1 septembrie cu amigdalita, urmata de nenumarate ture de tuse si muci, de data asta matza a rezistat mult mai bine si, iata, bifam prima tura de tuse abia acum, in noiembrie. Asta asa, ca sa vad jumatatea plina  paharului:)).
Deci tuseste, uratel, de sambata. Cred ca daca elefantii ar tusi, asa s-ar auzi. Ca ea. E o behaiala puternica, din piept cumva, pe ton aspru, de bariton:d. Destul de sec, ca noi numai d-astea avem parte...
Bagam aerosoli si sirop, juma de program de gradi (adica o ia bunicul la pranz ca sa nu tina toata grupa treaza la somn), ceai, lamaie, miere...cam asa...
Odata cu tusea a venit si frigul, impresia mea fiind ca nu mai vedem noi zile cu 15 grade si soare prea curand. Asa ca in weekend ne gandim sa mergem pana la Brasov sa ne luam clapari:)) De sezon
Ultimul weekend de vara-toamna, cu pizza si puzzle in parc
Si doua poze din weekendul trecut, inainte de ora de balet: Andreea si Mariuca, ma topesc cand le vad impreuna...
 

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...