La balet

Pentru Andreea toamna asta a inceput al doilea an de balet, la doamna Violeta. Noi suntem foarte incantati de minunata profesoara, iar Andreea a refuzat sa mearga la altcineva. Este tanara, fermecatoare, dar cere atentie si rabdare.
Le da pauza de apa si de pishu, dar in rest nu accepta alergari prin sala si galagie. E tandra si pupacioasa, le da abtipilduri si imbratisari la final, ii lauda si le aseaza cipicii, dar cere ca pentru o ora sa lasi joaca si sa repeti odata cu ea.
Data trecuta am reusit sa fac doua filme cu telefonul meu amarat. De obicei nu stam in sala cu ei, a fost o exceptie. A fost si prima data cand au facut dansul cu avionul, ideea fiind sa alerge, cu gratie:d, fara sa se atinga unii de altii. Usor? hm...nu chiar:)
PS: andreea e cea cu body negru:D
Nu stiu cat o sa mai mearga la balet, cat o vrea ea, nu e ceva impus. Sper insa sa-i placa mereu, macar sa se uite la altii dansand. Sa am si eu o partenera de mers la spectacole:)

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...