Laringita acuta

Laringita este o boala destul de uratica la bebelusi pentru ca le poate crea probleme de respiratie. In cazul in care aveti um bebe si respira zgomotos, suierat, tuseste si se ineaca, mergeti la spital de urgenta.
Noi ne-am intalnit prima data cu dansa pe la 3 ani, deci era deja mare matza si nu ne-am mai speriat asa. Cea mai dificila parte pentru mine a fost insa sa descriu tusea:d. Am cautat pe net si am tot ascultat diferite tipuri de tuse, incercand sa indetific cum suna a Andreei. 
Tocmai de aceea o sa pun aici cateva fragmente de tuse inregistrata la matza mea ca sa va fie mai clar cum suna laringita. Nu e nici seaca seaca, nici productiva, nici din piept, nici din gat...E o tuse "latrata"", parca de peste tot si foarte foarte sonora.
Ca idee, laringita nu e o problema prea grava la copiii mai maricei daca nu e insotita si de sunete ciudate la respiratie. Noi nu am avut parte de ele asa ca ne-am multumit cu raguseala si tuse. Muuulte tuse.
Tratamentul este aerosoli cu adrenalina si sirop, insotite de cat mai multe lichide si odihna. A, si ideal ar fi repaos vocal de care noi de asemenea nu avem parte niciodata.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...