O lectie despre cusut si una de anatomie


De ziua numelui, Andreea a primit printre altele si un kit de cusut pentru copii, cu ac, lana si o tablita pe care sa exersezi. Ideea i-a venit mamicii Mariucai, prietena buna buna a matzei, si s-a dovedit un succes. Initial, Andreea a zis ca vrea sa facem un soarece....treaba care recunosc ca ma depaseste. Asa ca i-am propus o casa. Ceea ce a si facut:) 

Alta idee pe care o aveam in cap demult era sa discutam putin despre corpul omenesc si organe. Am mai avut noi discutia asta, unde e inima, unde sunt plamanii, dar niciodata intr-o chestie organizata. Azi, pentru ca donsoara a decis ca n-are chef sa iasa afara, am gasit momentul sa ne jucam un pic despre anatomie. Ideea e simpla. Iei o coala maaare de hartie, pui copilul pe ea si ii faci conturul. Apoi incepi sa asezi organele si sa colorezi:d. Andreea a tinut neaparat sa deseneze si kk si pishu, asa, pentru exactitate. Plus ca dupa ce am lamurit unde stau principalele organe si-a dat seama ca atunci cand vomita mancarea urca din burta pe gaaat pana la gura...Asa ca a desenat si asta...:d.
Trecand peste partile scarboase, jocul a fost foarte util. A inteles unde sunt oasele, ca ele sunt imbracate in muschi si ca peste toate vine pielea. Care e treaba cu plamanii, inima, rinichii...Creierul este plin de culoare pe care circula gandurile..Ultimele doua intrebari au fost "ce sunt mucii si de unde vin" si "ce este partul"...Eu zic ca lectia a fost un succes:D
 
PS: locul organelor pe desen este relativ:d

Comentarii

  1. Super idee asta cu invatatul organelor!mi-o notez si eu sa facem cu Mariuca!Senqiu Roxana pentru inspiratie!Ma bucur mult ca i-a placut setul de cusut!cu mare drag i l-am daruit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi am avut bafta odata mai demult cand eram in spital cu Robbie, am avut un fel de plansa anatomica 3D pentru copii in camera, pe care am studiat-o juma' de noapte, cat l-au tinut sub observatie... de acolo a prins tare bine ideea cum e cu oasele, organele, muschii si asa mai departe. Asa ca intre timp a trebuit sa ne dotam cu propriile planse anatomice, pe care le tot studiaza amandoi. Super idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda..ar fi trebuit sa studiez si eu o plansa d-aia inainte de lectie. Organele noastre arata si stau in niste locuri cam anapoda, dar pentru prima lectie merge:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo