Picturi cu spuma de ras

Cand esti in pana de idei, spuma de ras a lu' tati poate fi foarte folositoare. Ultima gaselnita este sa o combinam cu niste lipici alb, gen aracet, rezultatul fiind o pasta de pictat zapada. Intai am creat "scena", apoi am adaugat pasta. Noi am folosit pensula, dar cred ca la fel de bine se poate si direct cu degetele. Partea interesanta este ca dupa ce se usuca, adica la vreo 2 ore, dar cel mai bine a doua zi dimineata, "zapada" sau "blanita ursului", dupa caz, este usor intarita si sta teapana pe carton.
Sfatul meu este sa fiti mai generosi decat noi cu pasta, ca efectul sa fie si mai vizibil. Mie mi-a fost teama sa pun multa multa pentru ca n-am fost sigura ca se va intari....Se intareste:d 
Enjoy!

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...