Pregatiri, planuri, asteptari

Exista niste posturi pe bloguri sub denumirea life lately acording to my iphone. Well, n-am iphone, iar telefonul meu...sa zicem ca mi s-a sugerat sa nu mai postez poze facute cu el....Asa ca o sa ma rezum la cuvinte.
Lately facem liste (adica fac, pentru ca jumatatea mai inginereasca a familiei traieste inca sub impresia ca mai e mult timp pana de sarbatori...). Am in plan sa termin pregatirea cadourile de Craciun cu mult inainte de Craciun. Si sa reusesc sa acopar si zilele de nastere de dinainte de Craciun mai bine decat anul trecut. 
Pentru ca in materie de lista sunt foarte buna am creat chiar doua: una cu idei, alta cu repartizarea ideilor pe oameni. Cred ca exista si o denumire pentru mania asta dar nu-mi pasa. 
Dupa ce voi aranja si rearanja listele vreo luna, o sa imi dau seama ca jumatate din idei sunt realizabile de oameni care chiar pot coase..sau desena sau decupa calumea...Nu e cazul meu. Asa ca ma voi gandi pe ultima suta de metri la altceva. 
Dar deocamdata ma pacalesc singura crezand ca listele mele chiar vor fi puse in practica...
Hei, am o idee geniala pentru bunici. Si alta tot geniala pentru draga noastra "teacher". Una absolut perfecta pentru petrecerea picilor. Plus ca anul asta am o idee chiar si pentru Dan:d. Nu ma intrebati de ele, nu divulg inca nimic....

Pe langa liste facem curatenie. Ceea ce va doresc si dumneavoastra...Facem curatenie de hainute mici si jucarii nedorite si carti prea citite. Si le punem deoparte pentru copii care-l asteapta pe Mos Craciun fara sa fie insa prea convinsi ca va veni. Cazuri sunt din pacate multe. Sigur gasiti un loc unde toate lucrurile ce zac nefolosite la voi ar fi mangaiate si purtate cu drag ...
Nu prea scriu aici despre lucrurile triste ce se intampla altora, pentru ca e blogul Andreei si vreau sa-l pastrez al ei, cumva vesel, cumva neatins de urat..Dar e mult greu si urat si frig in jur si daca putem ajuta macar un pic, macar de Craciun, eu zic ca nu e asa greu...

Deci cam asta facem. Liste. Pregatiri. Planuri. Se apropie serbarea de la gradi. Si vacanta. Si 2014...ce ciudat suna...Si prima zi cand ne vom trezi dimineata si vom vedea zapada pe geam. Dar deocamdata la noi in parc arata cam asa:)

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...