Crafturi usoare dar de efect. Partea a doua

Pentru ca se apropie sarbatorile si pregatirile includ si niste cadouri personalizate, am tot frunzarit in ultimele zile siteuri in cautarea unor idei. 
Pe langa ce am gasit pentru Craciun, am cules si idei mai generaliste, care merg puse in practica oricand.

Casuta din hartie.  Super simplu de facut si de mare efect:) (sursa)
Bradut de hartie.Nu l-am incercat inca, dar pare usor de facut de un copil de 4 ani. La cei mai mici ajuta mamicile..(sursa)
Eu ma colorez pe mine. Dupa modelul lectiei despre corpul uman, o lectie de fashion:D (http://mollymoo.ie/art-for-kids/)
 Felicitare-manuta. Simplu si frumos, cucereste orice bunica :) (sursa)
 Orase imaginare. Easy peasy. Se ia hartie mare si se "construieste" un oras. Fiecare dupa posibilitati (sursa)
 Om de zapada din dop. NU mai aruncati dopurile de pluta. Se pot face treburi neasteptate cu ele. (sursa)

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...