In loc de alergatura prin magazine

Ca si anul trecut o parte din cadourile pe care le-am impartit zilele astea le-am facut acasa, cu Andreea. Nu sunt chestii valoroase sau prea complicate. Dimpotriva. Aleg mereu crafturi la care sa poata participa si ea activ, ca doar asta e ideea. Sa facem ceva impreuna si apoi sa daruim.
Din ce am vazut, Andreei ii place mult sa coloreze/deseneze si sa lipeasca, mai putin sa decupeze. Asa ca ne impartim. Eu decupez,ea lipeste, eu fac un coif, ea il coloreaza. Si tot asa...
Evident ca nu am fost pe faza sa fac poze chiar la toate lucrurile facute de noi, dar am zis sa ne laudam macar cu cateva:d
Felicitarea-curcubeu
 Mosii din dopuri
 
 
 
 
 Felicitarea manuta
 Casute de fetru
(astea am uitat sa le pozez dar au iesit cam asa. sursa)
Casuta din carton
(nici aici nu avem poza noastra, dar au iesit fix asa. foarte simplu de facut. sursa)
Inimi si alte nebunii din lut pictat
Dintre toate, Andreei i-au placut cel mai mult casutele de fetru, care pareau pregatite pentru niste zane, si Mosii din dop. A trebuit sa-i fac si ei cate unul ca sa nu jeleasca dupa cele oferite cadou.
Acum cutia cu zdranganele s-a golit. Am impartit peste tot. Doar Merida sa mai vina si putem multumi Mosului pentru un Craciun linistit si frumos:).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo