In loc de bilant

Incet, cu lene si agitatie, cu somn, mult, si mancare, multa, oameni dragi, cadouri, pupici, a trecut si Craciunul 2013. Din pacate a fost un Craciun fara zapada, ceea ce pentru mine nu este varianta ideala. Din fericire am fost toti sanatosi si voiosi, am ras si am primit cadouri, semn ca am fost cuminti...Oh well, au fost si momente de cearta si scandal, inerente atunci cand se aduna oboseala si emotii, dar le-am gestionat cu experienta certurilor trecute si am iesit victoriosi:d
Cea mai importanta decizie pe care am luat-o zilele acestea este sa regandesc la anul faza "uite inca un cadou de la Mos...al patrulea....pentru ca Mosu e mare plimbaret si ba vine ba pleaca la Pol....si da...de fapt vine pe 24..dar a  venit si un pic inainte....bla bla"
Prea multi Mosi, prea multe cadouri venite teoretic de la el. 
La anul voi aduna toate cadourile "de la Mos" si le voi pastra pentru 25 dimineata, asezate frumos sub brad. In rest vor fi eventual niste cadouri de la noi. Dar tot ce e de la Mos va aparea pe 25. 
Stiu ca spre sfarsitul anului este momentul sa faci liste de impliniri si dorinte, sa contabilizezi ce a fost si sa planifici ce vei face. Dar mi-e greu sa adun acum totul in cap si sa aleg ce a fost bun si ce nu, sa gandesc mai departe de zilele urmatoare si sa decid. De cand misuna Andreea prin viata noastra mi-am dat seama cat de mult depinde de soarta, de noroc, de Dzeu. Poti sa planifici orice dar in ultimul moment sa se schimbe tot. Asa ca prefer sa iau fiecare zi asa cum e si sa vad in perspectiva doar la modul general.
Pentru mine 2013 a fost un an bun. Am avut un job ok (inca am:d), Andreea a fost sanatoasa si vesela, am  gasit o gradi care ne place, avem langa noi prieteni dragi,  parintii sunt si ei sanatosi, nu am avut crize sau probleme de manageriat. Certurile sau supararile au fost scurte si am iesit din ele fara vanatai (metaforic vorbind:d).
Ce vreau in 2014? Acelasi lucru. Sanatate, bani cat sa nu stam cu griji, surprize frumoase, prieteni, calatorii, momente de liniste, filme bune, carti cu lipici, idei. Si un permis de conducere:))
As vrea in plus mai multa rabdare uneori, mai mult curaj alteori.
Si  n-as refuza o excursie la Londra...

Comentarii

  1. La mulți ani! Un permis de conducere pentru a merge în excursie la Londra, nu? :)
    Multă baftă, spor și gânduri bune pentru noul an!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo