In sfarsit, o poza cu al patrulea membru al familiei, Pisi

Duminica trecuta, pe o vreme de stat in pat si baut ceai fierbinte, am facut o sedinta foto cu prietenii nostri super minunati in ale fotografiei.
 Pentru ca sunt niste oameni haiosi si deschisi, pentru ca eram chititi sa facem si noi macar 3 poze in 3, mare lipsa in familia noastra, am ignorat cu veselie frigul crancen si ceata si ne-am distrat. Si am facut si poze printre altele. 
Eu atat va zic. Daca vreti niste amintiri foarte misto faceti o data pe an o sedinta foto profi. Merita. Pe bune. Si daca o faceti cu Adi, si mai bine. 
Animalul dubios din bratele Andreei este Pisi, faimosul, unicul si inegalabilul. Plusul de nedespartit al donsoarei. Iubirea ei de la 7 luni incoace. Pana si el arata bine in pozele lui Adi, desi, credeti-ma, in realitate e cam vai capu' lui de atata dragoste...
Si la final, o poza in trei. O raritate...

Comentarii

  1. Foarte frumosi! Mai ales poza cu toti, in special pentru ca e o raritate ;)
    Asta e chestia, eu urasc pozele "studiate de studio", oricat ar fi ele de profi. Dar niste poze facute de cineva profi care reuseste sa patrunda in intimitatea unei familii si sa-i surprinda in naturaletea lor, aia da, e opera de arta :-) Poate o sa ne incumetam si noi vreodata sa facem o sedinta sa vedem ce iese :-)
    Va pup, Craciun Fericit si Sarbatori de vis!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, Andreea are norocul de a fi fotogenica. Eu si Dan nu:)). Asa ca e mare minune ca ne-a scos asa draguti in poze:). Ideea initiala a fost de picnic in parc, dar era cancer afara asa ca ne-am reorganizat:d. Puteti face si voi o chestie d-asta, adica nu sa stati la poza, ci sa "jucati" ceva...Sarbatori fericite!
      PS: poate ne trimiti si noua niste zapada pt schi...

      Ștergere
    2. Pot sa va trimit de sa schiati si in fatza primariei :-)))) Ca la noi a nins 5 zile intr-una, nu mai avem unde pune zapada... e superb afara si copiii sunt in delir, toata ziua cand apucam ne saniem, dar cand ma gandesc ca mai avem niste luni bune de sportul asta, parca nu ma mai bucur asa tare... :D

      Ștergere
  2. Si apropo, m-am uitat la Pisi al vostru, parca i-am vazut pe Ziggy si Bailey ai nostri, pe cat de iubiti pe atat de jerpeliti... :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e horror:)). Era si fara un ochi, dar a gasit tata o margica si a lipit-o. Doar ca acu e si mai creepy ca are culori diferite la ochi:d

      Ștergere
    2. Hai mah, cine mai are Pisi ceacar?! One of a kind :-))))))))))))))

      Ștergere
  3. Eu va admir. / Va citesc, si ma inspir. / La multi ani de ... suvenir!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo