Incuietoarea bucuclasa

In primul rand, un sfat. Invatati copiii cum se deschide un zavor:d. Cat mai curand...Sau speriati-i foarte tare ca sa nu umble niciodata la el....
Si acum sa va povestesc intamplarea noastra. 
Vineri seara Andreea merge la inot. Dupa ce isi pune costumul in vestiar o trimit mereu la toaleta, pentru ca altfel, cum intra in apa, cum vrea la baie:d. Evident. Vinerea trecuta a facut la fel doar ca mi s-a parut mie ca lipseste cam mult. Cand m-am dus langa usa toaletei o aud urland. Nu plansete, ci urlete, panica totala.. Tipa dupa mine asa tare ca nu am reusit sa o calmez si sa o fac sa ma asculte nicio clipa. Se incuiase inauntru cu un zavor d-ala mic, care se trage de la stanga la dreapta. Habar n-am ce i-a venit. Acasa i-am spus mereu sa nu incuie usa la baie pentru ca ramane blocata acolo. Dar nu m-am gandit nicio clipa ca ar tenta-o zavorul de la alte toalete. 
Am stat o vreme in fata usii incercand sa o calmez. Nicio sansa. Asa ca ma pregateam sa chem pe cineva sa dea usa jos:d. 
In ultima clipa, matza a deschis usa si a sarit la mine in brate. Era toata rosie si plansa si tremura rau de tot. A stat adunata la mine in brate cateva minute bune, pana a trecut spaima. Am laudat-o ca a reusit sa deschida singura pana la urma, am rugat-o sa nu mai umble niciodata la zavoare si s-a dus la ora ei de inot. 
La cat de tare s-a speriat nu cred ca se mai atinge de incuietorile usilor o vreme:d...


Comentarii

  1. offf saracuta...imi pare rau ca a trecut prin spaima asta, dar s-a incheiat cu bine totusi :) pupici si fara alte peripetii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Mari:). Ebine ca n-a fost nevoie sa daramam usa:d

      Ștergere
  2. Asta cu zavoarele e criminala. La noi a ramas in antologia familiei ziua in care vara-mea de doi ani a inchis-o in baie (zavor pe dinafara, nu ma intreba cine a proiectat asa aberatie) pe bunica-sa, care avea sarcina sa o babysiteze. Bunica fiind mai in varsta n-a reusit sa darame usa (fiind si inauntru), asa ca la 4 dupa-masa, cand parintii (unchiul si matusa-mea) au ajuns acasa, au gasit copilul jucandu-se linistit, si bunica inca in baie, in prag de infarct. Nu se stie nici pana in ziua de azi ce-a stiut vara-mea sa faca o zi intreaga la varsta aia in casa, dar macar n-a dat foc la nimic si nu s-a ranit cu nimic. Dar din cauza asta la noi a ramas in constiinta grija la zavoare :-) Biata Andreea, cred ca a tras o sperietura de numa, bine ca s-a terminat cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai, saraca bunica! :)). Dar uite ca voi ati invatat lectia.Pe noi ne-a luat prin surprindere momentul:d

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo