Tabara de schi, cu update

Cam la ce varsta va ganditi sa lasati copilul in tabara? Mai degraba mai devreme sau mai degraba mai tarziu? 
Eu imi aduc aminte cu mare placere de cele 4-5 tabere in care am fost. Din care 2-3 la Gura Diham, de ajunsesem sa stiu fiecare colt al cabanei si am evitat ani buni dupa aceea sa mai calc pe acolo. 
Eram in clasa a 2-a cred cand am plecat prima data. Nu era o premiera să stau departe de ai mei, caci de pe la 3 ani am petrecut mare parte din vacantele de vara la casa bunicii de la munte. Dar era prima tabara. Si stiu sigur ca eram super emotionata si incantata si abia asteptam sa plecam, dar imi era si putin teama, niste gauri in stomac, mainile putin tremurate... Imi amintesc ca m-am distrat de minune si ca tovarasa ne ducea din cand in cand in Busteni sa vorbim cu parintii de la telefoanele de la Posta. 
Tot in tabara am prins o aversiune vesnica si neclintita fata de dovlecei dupa ce am primit la masa de pranz un soi de piure din infama leguma, o fiertura verde, oribila, cu un gust indecis.. Nici azi nu vreau sa ii vad sau sa ma ating de ei. Imi amintesc ca organizam discoteca seara si ca dormeam intr-un pat suprapus. Ca din camera puteai sari pe geam, ceea ce n-am incercat...
Una peste alta amintirile mele din tabere sunt luminoase si vesele, chiar daca una dintre cele mai pregnante este cea in care o buna prietena a cazut de la etajul unu si si-a facut o rana uriasa la genunchi, pentru care a primit niste copci, pe langa obisnuitele strigate de la tovarasa, si nici n-a mai apucat sa faca baie in lacul Sovata pe deasupra...
Deci? Cand lasati copilul in tabara? Il lasati? Aveti incredere in el? In cei cu care merge?
Noi o sa facem pasul asta in curand, cand matza pleaca la schi cu gradinita...Am analizat, am rasucit problema, am investigat si am decis ca e ok sa incercam. Din doua motive. Unul tine de Andreea, pe care o simtim pregatita sa plece fara noi cateva zile daca are alaturi educatoarea preferata si colegii, si al doilea motiv tine de oamenii de la gradinita, care au reusit sa ne dea increderea ca vor avea grija de puradei. 
Evident ca vom fi la un telefon distanta plus inca vreo 10 km :d. Just in case.
(reminder ianuarie 2013:d)
Asa ca ne pregatim de o mini-vacanta. Si ea si noi. Sper sa vina si niste iarna, ca sa putem schia pe zapada, nu pe iarba...
Pentru curiosi, iata si lista (aproximativa) a chestiilor din bagaj, varianta 2, dupa sfaturi, recomandari si un mic update:
-nurofen si sirop de tuse
- crema de fata, strugurel buze
- costum schi
- 1 caciula subtire, 1 caciula groasa
- 2 bluze termale cu maneca lunga (sunt unele misto la decathlon)
- 2 bluze maneca lunga normale
- 1 polar
- 5 perechi pantaloni de casa (colanti, trening)
- 1 pereche blugi (sa fie...)
- 4 tricouri
- 1 maieu
- 1 pulover subtire cu nasturi
- 8 chiloti, 2 ciorapi lungi
- 2 perechi sosete flausate pt schi
- 5 perechi sosete normale
-1 pijama subtire (cica e foarte cald in pensiune)
-elastice de par si agrafe
- periuta si pasta
-1 pereche papuci
-1 pereche ghete
-1 plus de somn
-pastilele de curaj:)

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...