Cinci, fara ordine

Pentru ca e vineri si in mod exceptional sunt la munca (mda, nu lucrez vinerea de obicei, dar prestez joia si jumatate de duminici pana la ore inaintate din noapte :D), am frunzarit blogurile, am vazut doua episoade de House of Cards si am si muncit intre timp, dar, peste toate astea mi-am amintit ca vroiam sa povestesc aici niste treburi pe care le-am facut in ultima perioada

1.Acadele cu miere. 
Reteta e super simpla: Miere, tinctura de propolis (sau alte zmarci parfumate) si un pic de zeama de lamaie. Se pune mierea la fiert si cand ajunge la 300 de grade ( adica e usor pastoasa si cand pui o picatura in apa rece se intareste), se ia de pe foc si se pune cate o lingurita pe o foaie de copt. Se aseaza deasupra guguloiului un bat si se baga la congelator. Din motive pe care inca nu le-am depistat, acadelele mele se inmoaie daca nu le tin la rece, asa ca le las intr-o tava in congelator si scot cate una. Pentru ca matza a tot tusit in ultima vreme, i-am facut vreo 2 ture de acadele, delicioase si sanatoase.

2. Briose cu branza de capra.. 
Mega simple. Adica compozitia de briose, in care pui niste ceapa calita, patrungel si bucatele de branza. Noi am mancat intr-o seara cu ciuperci trase in usturoi. Superb

3. True Detective
Daca nu ati vazut True Detective, apucati-va de-l vedeti. Daca il urmariti deja, you know what I mean:)

4. Copila de zapada.
Mi-a placut asa mult cartea asta ca pe masura ce treceau paginile vroiam sa ajung la final, sa aflu deznodamantul, dar in acelasi timp regretam enorm ca se termina..Este o poveste dulce, nostalgica, dar si amuzanta, cu melancolie si umor, te prinde imediat si perioada petrecuta cu ea a fost printre putinele dati cand am regretat ca muncesc la doar 4 statii de metrou de casa...

5. City Ballet
Daca sunteti pasionati de balet sau doar curiosi sa vedeti cum e viata in una din cele mai mari scoli de balet din lume, uitati-va la serialul asta. Episoadele sunt scurte, pline de dans si povesti interesante. As vrea sa fi facut si eu balet, mai mult decat am facut, sa pot sari asa:)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...