Cine-i sefu?

Azi fii-mea a decretat ca nu eu sunt sefa in casa si ca nu mai vrea sa respecte regulile mele. Noua regula este ca face ce vrea ea. De fapt a decis ca nu exista sefi, ceea ce e corect, si ca fiecare face ce vrea el, ceea ce nu e asa corect:d.
Intai am zis sa fiu politically correct si sa respect drepturile copilului. Asa ca i-am explicat ca, desi nu exista sefi, totusi exista niste reguli in casa si ca nu poate face fiecare tot ce vrea, ci trebuie sa tina cont si de ceilalti. In plus, daca ceea ce vrei in acel moment (adica sa mearga desculta) poate duce la o problema de sanatate, avand in vedere ca la noi in casa sunt 19 grade, eu am dreptul sa ii cer sa se incalte si, pentru binele ei, nu al meu, este mai bine sa isi puna papucii...
Metoda happy happy joy joy n-a mers. Dansa mi-a explicat din nou, foarte autoritar, ca nu eu sunt sefa si nu ii zic eu ei ce sa faca...
Asa ca am trecut la metoda "ori ca mine, ori ca mine" si i-am zis ca, desi nu sunt sefa ei, sunt ma-sa, ceea ce inseamna ca sunt situatii in care sunt mai tare decat orice sef si ca daca eu ii zic sa-si puna papuci trebuie sa-si puna papucii. In clipa aia!
Metoda a functionat partial. Donsoara Am Aproape Cinci Ani si Fac Ce Vreau si-a pus doua perechi de sosete....

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...