Lectia de balet

Andreea merge de vreun an si jumatate la balet. Cu pauza peste vara. In timpul asta a trecut de la entuziasm, la suparari, bucurie, lene, plictiseala, iar entuziasm. Acum e in faza "vreau sa merg, refuz sa nu merg, dar fac doar ce am chef"...
Adica nu face toate exercitiile, nu isi camufleaza nicicum lipsa de chef, casca si se stramba cand are public, dar in acelasi timp are momente cand e super atenta si e o bucurie sa o vezi dansand si miscandu-se gratios. 
Initial am crezut ca nu mai vrea sa mearga si o face doar din obisnuinta. Asa ca i-am sugerat sa ne oprim. Sa facem o pauza. Refuz maxim. Ea vrea la doamna Violeta si nu se pune problema sa renuntam la balet. Pentru ca ii place.
Asa ca mergem inainte deocamdata. In paralel caut alternative, altfel de dansuri, altfel de chestii pe muzica...
M-am decis ca pe la 5 ani juma-6 sa o dau la cursuri de teatru. Mi se pare ca are o inclinatie spre drama:))
Plus ca face singura scenarii si scenete cu jucariile ei, inventeaza povesti si in principiu vorbeste pe mai multe voci cam mereu....In plus cred ca teatrul o va ajuta sa fie mai dezinvolta in anumite situatii, cand are tendinta de a se intimida si a se bloca  ( de exemplu la doctor cand subit uita si cum o cheama:d).
Duminica trecuta am avut lectie deschisa la balet si am facut vreo 3-4 filme. In afara de cateva momente scurte, practic si eu si Dan am facut eforturi sa nu radem isteric. Andreea  era pusa pe sotii si glume si in general a tratat momentul ca pe un exercitiu umoristic...Nu a deranjat deloc lumea din jur, nu a facut galagie, nu a depasit barierele de bun simt si disciplina, dar sa zicem ca a fost...amuzata si amuzanta....
 
PS: Andreea e aia cu doua codite de pe ultimul rand:)
Filmele le-am pus si ca sa vedeti ce frumos e la balet la varsta lor:). Imi place enorm muzica si dansurile pe care le creeaza Violeta cu ele:)

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...