Planuri pentru o vara romaneasca

Pentru ca afara e aproape primavara (damn...noi unde mai schiem...?) am inceput sa ma gandesc la locurile pe care as vrea sa le vedem in aceasta vara..
Este o vara pe care am dedicat-o României:)). Primul an cand nu fugim mancand pamantul in alte tari, la alte mari. Nu, vara asta vrem sa vedem locuri pe aici, mai pe la noi. Deocamdata pe lista apar in nicio ordine: 

- Sf. Gheorghe, ala din Delta, nu alalalt. Am mai fost de doua ori acolo, ambele dati fara Andreea, si ne-a placut la nebunie. Ai si mare, ai si delta, ai si peste proaspat si seri linistite intr-un sat potolit.

- Bucovina. Eu am vazut ceva din ea mai acum cativa ani, dar am tot planuit sa ajungem acolo intr-un concediu impreuna. Cel mai probabil fara Andreea...Pe ea o plasam la bunici zilele alea

- Vulcanii Noroiosi. Mega plictiseala pentru mine, dar cred ca matza va fi incantata sa ii vada.

- Salina Prahova. Vazuta si revazuta, dar Andreea a ramas marcata de ea si cred ca mai merge o coborare...

- Retezat. Este o minunatie acolo, pe bune. Nu e de povestit, ci de vazut. Trebuie sa ajungem intr-un weekend cumva..
 
- trasee prin Bucegi, cu Andreea. Sunt inca in cautare de variante, ceva gen 2-3 ore intre cabane...

- Vadu. cu cortu. 2 zile:)

- Dalboka. Pentru ca scoici.

Alte idei? Pe unde ati mai fost si v-a placut mult mult? 
Local, da? Vara asta stam in tara:)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...