Ce nu-mi place la Andreea

Nu sunt multe lucruri care sa nu-mi placa la Andreea. Si din fericire nu sunt treburi esentiale, definitorii. Dar mi se intampla uneori sa o vad facand ceva si ma gandesc in secunda aia "damn, i really hate that"...varianta in romana:))
O lista rapida:
- cand se bebeluseste si vorbeste stalcit
- cand incepe sa planga inainte sa explice clar care e problema
- cand merge in patru labe pentru ca e pisica. sau caine. sau alt animal
- cand se joaca cu bunica-su si ea a calul si el o tine de capastru (don't ask...)
- cand mananca porceste. cand scuipa mancarea pentru ca are ardei. sau ceapa. sau ceva
- cand isi baga degetul in nas si apoi se sterge "pe furis" de haine
- cand se forteaza sa rada pitigaiat 

Pentru fiecare din ele am alte zeci de contraexemple de lucruri care imi plac la ea. Deci suntem ok: 
Cand o rog sa nu mai faca asa, o fac stiind ca nu o sa faca asta pana la nunta, ca unele obiceiuri vor disparea de la sine, ca nu e nimic grav pana la urma. Asa ca nu insist, nu cicalesc. O rog si trecem la altceva. 
Nimeni nu e perfect. Nici macar la 4 ani si 10 luni:)

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...