Miercuri dansam contemporan

Aseara am mers cu Andreea la Centrul National al Dansului, la un curs de dans contemporan:d. Suna pompos si dificil, dar in realitate e amuzant si relaxant. Copiii sunt pusi sa imite diverse animale, sa alerge, sa devina statui si sa execute diferite miscari...
Lor li s-a parut extrem de distractiv. 
Mie putin necontrolat. Dar a fost prima ora abia, asa ca poate data viitoare Silvia (profa de dans:d) o sa ii organizeze mai bine. Sa ii convinga sa stea pe loc cand trebuie, sa repete miscarile ei si in principiu sa nu alerge bezmetici de colo colo:))
Desi initial Andreea a zis ca nu vrea sa mearga in alta parte decat la Violeta, la final nu mai vroia sa plece. Am convenit ca mergem si saptamana viitoare:)
Cursul tine 6 saptamani si costa 120 de lei.

PS: Multumesc Oana pentru pont:) 

Later edit: fii-mea mi-a zis in seara asta sa mergem si maine la Silvia. Cica ii place mai mult decat la Violeta. Am stabilit sa mergem la ambele:d

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...