Poveste despre fluturi si Domnul Conde

Azi la masa de seara jucam cu Andreea un joculet cu ghicitori. La un moment dat am ajuns la fluturi si ii povesteam matzei ca daca le atingi aripile, nu mai pot sa zboare.
- Dar exista si fluturi fara aripi, zice ea...
- Care? Eu n-am vazut
- Aia carora le-a retezat domnul Conde aripile
- Domnul Conde?
- Da, ala din cantec. Fluturas nu mai ai aripioare, domnul Conde ti le-a retezat.
- A...
-Domnul Conde e o insecta care mananca aripi de fluturi. Nu stiu cum arata. N-am vazut.
- Nici eu...
-Dar am visat azi-noapte ca era un fluture care s-a dus la prietenul lui paianjen si el i-a tesut niste aripi noi, mai rezistente. Si i-a dat si cu praf d-ala care sta pe aripi si ajuta fluturii sa zboare.
-Norocos fluture, sa aiba asa prieten...
Eu zic ca e versiune mai draguta decat aia din cantec:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo