Saptamana altfel

Saptamana trecuta a fost Scoala Altfel, in toate gradi si scolile de pe la noi. Noi am trecut deja printr-o saptamana de genul asta si anul trecut, dar sincer nu-mi amintesc prea multe despre ea....
De data asta chiar a fost interesant. Mi s-a parut ca activitatile au fost alese cu grija si, desi programul a parut putin incarcat, la final copiii au fost super incantati. Iar Andreea chiar a retinut lucruri noi.
Deci a fost cam asa.
Luni: zi de teatru, ceva despre Caragiale si Domnul Goe, sceneta. Printre altele au facut palarii de marinar din hartie :)
Marti: excursie la Pestera Dambovicioarei si Fabrica de Apa Minerala Piatra Craiului. Au avut mare noroc de o zi cu soare, cu plimbari prin pestera, pe afara, prin fabrica. Au ajuns inapoi in Bucuresti pe la 9 seara, cu o intarziere de 2 ore, si toata seara a topait ca a vazut de unde venea apa si cum se pun bulele in sticla. Plus ca ne-a adus sa bem si noi :d
Miercuri: a fost ceva cu engleza altfel, cu cantece si jocuri and stuff
Joi : discutii despre mancare si vizita la o cofetarie super buna, la care noi suntem clienti fideli de mult timp. Copiii au participat la bucatareala, au ornat tarte cu fructe, au ornat briosele cu martipan colorat, au pus bobite de ciocolata pe nush ce si s-au distrat cu coca. 
Vineri: vizita de la Politie. Un domn politist aparent simpatic le-a povestit despre cum trebuie sa circuli corect si preventiv, le-a arata planse cu semne de circulatie si le-a pus un film despre "o fetita care nu mergea bine pe strada". Concluzia Andreei a fost ca "nu trebuie sa traversezi niciodata strada sigur", ceea ce mi se pare ok:)
A fost o saptamana plina, cu multe experiente, joaca si noutati. Am recuperam in weekend cand a dormit la pranz mult mai mult decat de obicei:d. 

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...