Ce am mai facut in ultima vreme

Au aparut boboceii de rata in parc. Si niste pesti gen somn, mustaciosi. E plin de ei. Cica sunt somn african...
Ultima petrecere a picelor din gasca. Sofia. Am combinat intamplarea cu o sesiune de barfa si de plaja. Avantajos. 
Plaja ecologica a lui Piedone. Nu stiu de ce se cheama asa...poate de la iarba. Are si niste petice de nisip. E misto, de mers si stat pe verde si mancat inghetata

Art projects acasa. Trebuia sa iasa un aparat de facut bomboane, din suluri de hartie igienica si scoci. N-a iesit din prima. Dar pana la urma am invins
Am reluat inotul. Finally. Am schimbat momentan piscina, dar asteptam cu nerabdare sa revenim la Asmita. E ok si aici, dar cam mic si inghesuit.. Plus ca nu pot savura minunatul capuccino cat astept sa inoate fii-mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo