Pozele ei

De ceva vreme, nu stiu daca am mai povestit, Andreea e pasionata de fotografie. I-am dat in grija camera mea de fotografiat veche si de atunci o plimba cu ea cam peste tot.
Face poze cam la orice. Orice i se pare frumos. Caci nu face niciodata poze la lucruri pe care le considera urate.
Imi place la nebunie sa ma uit la poze si sa vad ce considera ea "frumos". Gandacei, copaci, flori atarnate pe balcon, semne de circulatie, stickere lipite pe masini, flori din gradini, eu, tati, ea, toate plusurile din camera, draperia cu printese, desenele ei, frigiderul cu magnetei...
Plus ca unghiul din care e facuta poza e neobisnuit. Mai jos decat esti obisnuit, ca na, ea e mai mica. Oamenii par uriasi, blocurile gigantice, casuta din camera ei pare mai mare decat o stiu:d
Mai are de lucrat la partea tehnica, dar imi place ca e atenta la lumea din jur, ca vede detalii, ca observa lucruri. 


Comentarii

  1. Robbie e extrem de pasionat de fotografie. De cand avea vreo 3 ani. I-am luat un aparat foto de copii, dar evident ca e sub capabilitatile alui meu (DSLR) la care atenteaza de cate ori il las. Mai nou, de cand are tableta, face cu tableta. Am stat intr-o seara si am studiat cam vreo o mie de instantanee surprinse de copil in decursul unui an de zile, a fost magic. Cum se vede lumea din perspectiva unui copil de 4-5-6 ani. Cu mare simt artistic, pentru ca nu mi-a fotografiat doar "chestii", a facut acolo si niste compozitii de culoare si material de m-am minunat, zau. Are un ochi tare bun. Si exact cum spui, unghiul din care sunt facute, din cauza staturii lor, te face sa te gandesti si sa vezi cu alti ochi lumea lor... Tot am zis ca am sa public undeva o colectie din cele mai reusite, unele sunt demential de misto :-))) Si imi plac ale Andreei de numa, sunt exact in acelasi gen :-))) Cariera pe viitor? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-as dori sa ii placa si mai incolo fotografia:).Mi se pare o treaba foarte frumoasa,sa ai talentul asta, de a observa detalii si momente.
      M-am gandit si eu sa iau un aparat foto pt copii, dar mi s-au parut scumpe...Si am vazut ca are mare grija de camera mea veche asa ca i-am dat=o ei:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo