Raspunsuri, pe limba ei

De ceva vreme, Andreea ma tot intreaba, de fapt si pe mine si pe Dan, ce facem noi la servici, care e jobul nostru. 
La Dan e mai simplu. Face chestii pe calculator. 
La mine insa a fost nevoie de stors creierii ca sa gasesc o explicatie pe intelesul ei. Caci, oricat de banali pentru noi, termeni precum presa, ziare, stiri, informatie, online...sunt cam bizari pentru ea. In final am zis ca scriu un fel de povesti pentru oameni mari, pe care ei le citesc pe laptopuri. Daca incepeam sa-i povestesc despre siteuri si content o bagam de tot in ceata :d.
Zilele trecute mi-a venit insa o idee. Ce-ar fi sa "jucam" un interviu. Eu pun intrebarile, ea raspunde, cam cum faceam in urma cu niste ani la munca. I-a placut la nebunie ideea. Am pus-o sa stea pe scaun in fata mea si ca sa para si mai profi lucrurile mi-am scris niste intrebari pe o foaie, chestie care mai mult m-a incurcat pana la urma, dar ei i-a placut. 
Ca sa prind doi iepuri, am zis sa folosesc momentul ca sa imortalizez si cateva lucruri care ii plac sau nu in acest moment, niste bucatele din felul dansei de a gandi la minunata varsta de 5 ani.
Iata ce a iesit.
 

Comentarii

  1. la multi ani, andreea! esti o fetita foaaarte draguta! ..si doamne 'te cunosc' de la ..3 luni cred:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa, ce vremuri:)). cand avea 3 luni si urla si nu manca. cam asa...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo