Ziua matzei

Petrecerea de ziua matzei a avut parte de o zi minunata, cu soare si temperaturi tocmai bune de alergat prin curte, ei, si stat lenes la masa cu cafele, noi:d.
Intamplarea s-a petrecut la un loc de joaca pe care il recomand din toata inima. Se cheama Crayon Club si este undeva pe la Muncii. Are o curte maaare, cu iarba si copaci, jucarele, masinute, mese pentru adulti si in caz de ploaie te poti refugia repede in interior. Acolo se organizeaza si ateliere pentru copii si piese de teatru asa ca merita mers din cand in cand.
La noi a fost a doua vizita, dupa una acum vreo 2 ani cand am fost la teatru. 
Am tinut insa minte curtea si in cautarile mele dupa un loc cu iarba le-am scris daca putem organiza petrecerea la ei. Oamenii sunt foarte ok, preturile sunt civilizate si in plus nu te obliga sa iei mancare de la ei. Doar bauturile. 
Asa ca ne-am organizat si am inceput sa studiem prognoza si sa rugam astrele sa nu aduca ploaie tocmai sambata. Am avut noroc:). 
A iesit o petrecere vesela si jucausa, cu copii care s-au organizat singuri si nu au avut treaba cu noi astia mari vreo 4 ore. 
E foarte frumos la 5 ani.Serios:)
 
 
 
 
 
 after-party:d

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...