B-Fit in the Street

Weekendul trecut in Bucuresti s-a petrecut B-Fit In the Street, un festival foarte simpatic, in care multe grupuri de actori si entertaineri din strainatate se fatzaie pe strazile din centru, interactioneaza mai mult sau mai putin cu publicul si in principiu incearca sa inveseleasca un pic atmosfera din oras. 
Pe motiv de program complicat si ploaie, noi am prins daor o mica parte din eveniment. Chiar si asa mi-a placut si ma gandesc ca tare bine ar fi daca Bucurestiul ar avea parte mai des de intamplari de acest tip, nu neaparat la amploarea celui din weekend. 
Cred ca si o singura trupa plasata undeva in centru din cand in cand ar fi de efect si ar mai inveseli un pic orasul. 
In plimbarile noastre prin alte tari am remarcat ca spectacolele stradale sunt foarte raspandite si foarte apreciate. Ca e vorba de mimi sau de cantareti, de dansatori sau alti entertaineri, oamenii se opresc, aplauda, se distreaza. La noi atitudinea e un pic mai retinuta, dar poate si pentru ca e ceva destul de neobisnuit inca...In multe orase de afara e imposibil sa traversezi centrul fara sa dai de 2-3 evenimente de acest fel. 
Ca sa fie mai clar cam ce mi-as dori sa vad mai des si la noi, iata niste poze de sambata seara:)

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...