Primul concurs de biciclat

 Matza biciclista a participat astazi la primul concurs, in padurea Cernica, la Rocket Bike. E un concurs in scop caritabil, prin care se strang fonduri pentru Asociatia Help Autism,impartit pe categorii de varsta.
Andreea a participat la categoria 3-5 ani, fiind, spre surpriza mea, singura fata...Habar n-am de ce nu au fost si alte fetite pe acolo..Poate la anul...
Intamplarea a fost amuzanta si relaxanta, noi insistand ca nu conteaza cine castiga, ci ca participa si ca stam un pic la aer curat, in padure. 
Traseul a fost amenajat in parcul de aventura Phoenix si asta al picilor avea cam 800 de metri in total. Am avut un pic emotii cu noroiul si ploaia, dar primul a fost in limite acceptabile, iar al doilea ne-a ocolit:)
Eu zic ca am avut un 1 Iunie tare frumos, fara balamucul, nervii si aglomeratia din parcuri.
La linia de start
 
 Spre final,dupa a doua tura de trseu
 
Mandra castigatoare. Locul 4 


Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...