Lungana

Masina noua, loc nou de dormit....
PS: ca sa nu se sperie lumea o sa fac o completare:). Nu asa doarme matza in masina, ci intr-un mod mult mai incomod, dar mai safe. Ma gandisem initial ca poate merge si asa, caci eu asa am dormit cand eram mica, ba chiar fara centura.., dar apoi am realizat ca nu e ok..Centura aia peste burta nu-mi place cum vine si in caz de impact nu stiu cum ar reactiona. Asa ca o sa doarma in continuare in fund, pe scaun. 
Problema este ca noi mergem destul de mult cu masina in concedii sau excursii si eu sunt intr-o permanenta cautare de solutii pentru somnul ei:)

Comentarii

  1. Sper ca nu in mers! Adica nu in modul asta! La un oarece impact se va sectiona coloana direct! Sper ca glumesti! Spune-mi ca e o gluma!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La drum lung are si inaltatorul, dar tot cumva pe o rana doarme, ca altfel nu are cum. Aluneca intr-o parte, dar ii pun morman de haine langa si se sprijina pe ele.
      In pozitia asta o deranja centura la burta, deci nici daca vroiam eu nu era o solutie pe termen lung.Deci da, n-a mers

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo