Plimbare scurta pe Clabucet

In weekendul petrecut cu Andreea la Predeal, am reusit sa strecuram si o excursie, printre nori, ploaie si un pic de soare.
A fost o plimbare scurta, dar frumoasa, pe un deal plin plin de flori.
Am luat telescaunul pana la Clabucet si de sus am coborat inapoi in Predeal pe picioare, intai pe partie, apoi chiar pe sub telescaun, pentru cei care stiu zona. Coborarea e destul de abrupta si alunecoasa daca esti incaltat in tenisi si in zona a plouat recent:d Dar ne-am descurcat, mai pe picioare, mai pe fund..            
Plin de flori de munte, de toate culorile
 Predealul, vazut de pe partia Clabucet
Urmatoarele patru zile noi astia mari vom fi departe de net, prin muntii Retezat. Pitica e in continuare la bunici pana duminica. Revenim cu povesti si de colo si de colo cat de curand.
Weekend minunat!

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...