Tabara la Simon-Bran

Eu nu am fost la Simon, dar stiam ca zona Branului este foarte frumoasa. Acum m-am lamurit ca oamenii de acolo chiar au facut niste investitii frumoase si cred ca pentru niste zile la munte este o destinatie de tinut minte. 
Pozele de prin tabara m-au convins ca lucrurile sunt mai mult decat ok, copiii se distreaza de minune si au o gramada de lucruri de facut in zona. 
Pentru cei care poate vor sa mearga pe acolo, pensiunea la care stau astia mici se cheama Dor de Munte si arata foarte bine. Mai multe voi afla maine cand ne ducem sa o luam pe pice. Pana una alta, cred ca pozele vorbesc mai bine ca mine:)












Happy face:)
Azi e ultima zi de tabara...Maine mergem sa o luam. 

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...