Tiroliana din sufragerie si aparatul foto cu picioare

Ieri am fost la Comana, again. Nu mai povestesc ce e pe acolo..Detalii sunt aici..si aici. 
In plus fata de anul trecut, au montat un perete de escalada si au terminat podul peste lac, asa ca dupa tiroliana nu mai ocolesti toata balta ca sa te intorci. Alta noutate a fost ca fii-mea si Mariuca au avansat la traseul Maro, ala de copilasi mai maricei. E adevarat ca au avut nevoie de putin ajutor la montarea carabinei pentru tiroliana, dar in rest s-au descurcat singure...
Distractia din parc a continuat acasa...cu tiroliana pentru pahare...cu pietre.
La un moment dat am remarcat ca lampa se balanganea amenintator asa ca am schimbat traseul. Am dat jos un tablou si am prins sfoara de cuiul din perete. Si am inlocuit pietrele din pahare cu dinozauri. Merge si asa:d
Cred ca era in stare sa se joace toata ziua asa, nu era nevoie sa mergem pana la Comana:))
Dupa ce am strans tiroliana, si-a amintit ca ii promisesem ca o ajut intr-o zi sa faca un aparat foto din carton, cu maini si picioare. 
L-am facut. Dansul este. N-are nume. Dar zambeste:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo