Vara ei

Vara asta, ciudata si ploioasa cum e ea, ne-a adus totusi destule momente frumoase pana acum. Desi anul asta nu am avut un concediu "mare", d-ala de 2 saptamani de plimbari si trandaveli la plaja cum ne-am obisnuit in ultimii ani, am inghesuit pe ici pe colo cateva plecari, cateva excursii si multa joaca.
Despre programul matzei e greu sa zic ceva, el fiind destul de haotic si in general bazat pe "las-o sa faca ce are ea chef". Spre bucuria mea la gradi fac lucruri destul de haioase si interesante ca sa nu se plictiseasca si sa simta cumva ca totusi e vacanta. In fiecare saptamana au vizite sau excursii (pompieri, zoo, antipa, calutzi, etc) si piese de teatru, iar pe langa astea fac in fiecare zi un experiment sau un craft legat de tema saptamanii. Deci e de bine.
Cand nu e la gradi e fie la bunici, fie cu noi pe la vreo mare/munte/parc. 
Acasa nu face altceva decat joaca libera, ceea ce pentru ea inseamna fie sa aiba grija de bebelusi, fie sa organizeze o gradinita cu toate plusurile din casa, fie sa "deschida" un mgazin cu de toate, fie sa organizeze curse de masini, fie sa puna la cale o "inventie".
Inventiile ei sunt niste treburi gandite de ea, uneori reusite, alteori nu. Daca imi cere ajutor, o ajut. Daca nu, o las sa se descurce singura. 
Singura chestie mai serioasa de care ma tin este sa citeasca un pasaj doua din carte in fiecare seara. Apoi termina tati povestea.
Una peste alta, vara asta Andreea s-a catarat, mult, pe unde a gasit loc. In casa...
 ..sau in parc 
A alergat, mult, cam pe oriunde a fost...




A facut "inventii"
 si ne-a insotit in plimbari
Eu zic ca e o vara frumoasa. Incercam sa ne plimbam cat mai mult, sa iesim din Bucuresti, din rutina zilnica. Sa vedem locuri noi, sa aflam noutati.
Imi place sa cred ca toate plimbarile astea, toate vizitele si experimentele, toate jocurile inventate de noi si momentele cu ras, toate planurile pe care le facem impreuna se aduna undeva si o imbogatesc, o fac sa ramana mereu curioasa si curajoasa, sa ii placa sa vada, sa simta, sa auda lucruri noi, sa se bucure de un drum pe munte, o carte buna in hamac sau un zmeu inaltat la malul marii. Indiferent de varsta 

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...