La bunici

Vacanta la bunica este una dintre amintirile cele mai clare din copilaria mea. Ar fi si greu sa o uit pentru ca am petrecut la ea cam toate verile si iernile de la 3 ani la 14-15 ani cred. Imi aduc aminte de jocurile nebune cu copiii din vecini, inclusiv urcatul pana in varful brazilor si balanganit in vant (ceea ce n-as mai face acu ca am dezvoltat frica de inaltimi :d), temele la mate, exercitii din culegeri (bunica fiind profa de mate:d), culesul zmeurei, plus multe multe pregatiri de camere pentru turisti (caci vara si iarna mereu veneau chiriasi). Partea buna cu turistii era ca ma lipeam si eu de familiile cu copii si ma luau cu ei in excursii (fiind de obicei cam aceleasi familii in fiecare vacanta asa ca ne stiam bine deja). Partea mai putin buna era ca trebuia sa pun si sa scot cearceafuri  pana mi se acrea. Si acum urasc sa "fac patu" pentru ca mi-am facut in copilarie norma pe toata viata:))
Vacanta Andreei la bunici este deocamdata doar joaca. Aceeasi casa, aceeasi curte, aceleasi tufe de zmeura si coacaze. Din pacate nu mai are copii in vecini asa ca il acapareaza pe bunicu. Uneori mai gasesc copii pe la parau sau pe la locurile de joaca din Predeal si profita de ei. Teme inca nu are, din fericire:). Nici chiriasi carora sa le aranjeze camera. 
Cand eram in generala si apoi in liceu, veneam la bunica cu noile mele prietene sau colege. Seara, dupa ce se culca, saream gardul si fugeam la disco:d. Iar ziua plecam zapacite prin padure, fara sa ne gandim ca putem sa ne intalnim cu vreun urs. Sau alta vietate...Imi amintesc ca odata ne-am ratacit si am tot mers pana cand am ajuns langa un tunel de cale ferata, pazit de soldati. Noroc cu ei, ca ne-au dus inapoi in Predeal...unde lumea era calare pe telefoane si in panica maxima. Evident
Nu stiu daca o sa trec prin astfel de experiente cu Andreea. Nu stiu cum a supravietuit mama:)). Sa nu stii unde ti-e copilul pentru juma de zi. Sa nu ai telefon mobil pe care sa-l suni. Sa fii la 150 de km de el...Inca mai am timp sa ma intaresc psihic pentru momentele in care va pleca singura in vacante, in care va cauta compania prietenilor mai mult decat pe a noastra...

Deocamdata vacanta la bunici inseamna plimbari, joaca in curte, cules de fructe, hranit veverite, gonit mierle...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo