O vizita la camera de garda

Camera de garda de la spitalul de copii este un loc in care nu vrei sa ajungi niciodata. Din pacate, se intampla sa mai dai si pe acolo din cand in cand. Din fericire, noi am ajuns doar pe motive usurele, fara panica si stres mare. 
Totusi ajungi acolo in momente care sunt cel putin neplacute si nu te poti opri sa nu observi ce se intampla in jur.
In primul rand, eu am tot respectul pentru medicii de la Marie Curie. Cred ca sunt niste profesionisti si niste oameni minunati. Pediatra mea de suflet lucreaza acolo, omul in care am avut cea mai mare incredere in ceea ce priveste sanatatea Andreei, de pe la 2 luni incolo:d
Dar camera de garda...e alta poveste. Pentru ca pana ajungi sa te vada un doctor, trebuie sa stai acolo. Un interval care poate varia intre 30 de minute si 2 ore. In functie de numarul de bebelusi, gravitate, numarul de asistente si doctori disponibili in acel moment. 
Camera de garda este o sala trista, bej, cu un tonomat cu junk food si sucuri, cu o singura toaleta, pentru toata lumea, mic sau mare, unde nu exista sapun(!), cu scaune tari, incomode, insuficiente, aliniate unul langa altul langa pereti. 
Adeseori, parintii stau cu copiii in brate, pentru ca nu mai au loc. Aia mic plang, scancesc, vor pe jos, vor in brate. Aia mari zac pe scaune si asteapta sa intre odata si ei, pentru ca ordinea de intrare tine cont in primul rand de varsta, abia apoi de momentul venirii..
Nu stiu cum e in alte spitale de stat pentru copii. Nici nu conteaza. Eu zic ca nu ar fi nevoie de mare lucru ca asteptarea sa fie un pic mai usoara. 
De exemplu, niste scaune mai comode si mai multe. Sa ajunga la toti. 
Niste desene pe pereti sa mai distragi copilul cu ele. 
Niste hartii si creioane si o masuta unde sa poata sta sa deseneze.
O toaleta cu macar 2 locuri. Si cu sapun. 
O reorganizare a ordinii de intrare, astfel incat un copil de 5 ani care nu are febra mare, dar tuseste fara oprire sa poata fi vazut inainte sa stea in hol 2 ore, printre alti copii, cu alti virusi in ei...O solutie poate ar fi ca unul din doctorii de garda sa fie dedicat bebelusilor si altul sa-i vada pe aia mai mari..Habar n-am. 
In rest n-am ce sa reprosez oamenilor de la camera de garda. Doar administratiei...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...