Septembrie în Vama

Weekendul ce tocmai a trecut l-am petrecut la mare, pentru ca Andreea visa la inca o baie, eu visam sa mai vad o data valurile, iar Dan visa sa manance scoici. 
Am studiat toata saptamana prognoza meteo si am oscilat pana in ultimul moment pentru ca se anunta ba ploaie, ba frig, ba nor, ba soare printre nori... Pana la urma am zis sa mergem si vedem la fata locului cum e.
Pentru ca in statiuni nu ne calca picioarele si nici plaje izolate in septembrie nu mai vroiam, am ales Vama Veche. Un loc in care n-am mai ajuns de vreo 4 ani cred...Este o solutie comoda de weekend, cand nu poti ajunge in Grecia si nici nu vrei bulucul de la Mamaia sau atmosfera batraneasca de pe la Eforie..Dar nu as merge acolo pentru mai mult de 2 zile. E o amestecatura de pustime, familii, betivi, drogati, boemi, batrani singuri, trubaduri in mizerie, fosti tineri ramasi cu nostalgia anilor ce-au fost, oameni urati, oameni frumosi, oameni interesanti si oameni penibili. E de toate pentru toti... Deci am avut si noi loc acolo:). 
De stat am stat la Sandalandala, un camping foarte interesant, decorat cu extrem de multa imaginatie si bun gust. Corturile se pun pe o poiana cu iarba verde, alaturi este o terasa cu perne si canapele moi, cu cocktailuri si pizza si paste si cafea, iar toaletele si dusurile sunt ingrijite si curate. Singura problema a fost apropierea de Expirat, unde muzica nu se opreste niciodata. Decat la 7 dimineata. Degeaba cum ar veni....
Trecand peste lipsa mea de somn, caci Andreea si ta-su au urechile mai putin ascutite se pare si am reusit sa doarma cu toata harmalaia de peste noapte, au fost doua zile frumoase. Sambata, pentru ca era innorat, am virat masina spre Dalboka si am mancat scoici, iar dupa-masa am admirat de aproape marea in plina furtuna, cu niste valuri cum n-am vazut niciodata. 
Asteptand pranzul la Dalboka
Seara, am colindat un pic prin Vama, apoi ne-am asezat confortabil pe canapelele de la terasa noastra, cu cocktailuri, bere si pizza in fata, in timp ce Andreea alerga vesela de colo colo impreuna cu alti copii de pe la corturi. 
Fiecare cu a lui, la Sandalandala
Dupa-amiaza pe plaja:)
Prieteni de-o seara. Intai doi, apoi 3, apoi 4...
 Duminica ne-am trezit cu soare si am facut o ultima baie pe anul asta, intr-o mare doar un pic mai linistita decat sambata, dar cu apa destul de calda ca sa poti intra in ea. 
Un pic de spa pentru tati
Dupa plaja, inainte de plecarea spre casa
Una peste alta a fost frumos. Vesel, relaxant, nostalgic pe alocuri, cu mancare buna si un Aperol Spritz, cu copii topaitori si mirosind a sare si nisip... 

Comentarii

  1. am fost si noi in vama, o seara, in drum spre dalboka, dar am avut asa o senzatie ciudata, nu stiu, exact amestecatura de care ziceai tu, plus vant si valuri si sfarsit de vara si locuri deja inchise...iar cum acum m-am indragostit de vadu ..:)
    am vrut si noi sa mergem la sandalandala dar am tot auzit de zgomot si acum pe final ma gandeam ca e cam frig noaptea

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si noi tot cu vadu:). E dragut de mers la sandalandala asa, de-o seara, sa mananci si sa bei ceva. Dar vara nu se prea poate dormi acolo din cauza muzicii....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo