Sfarsit de septembrie

In ultima vreme imi lipsesc excursiile din vara, plecarile de weekend, caldura, soarele, statul seara la terasa fara sa fie frig, diminetile cu soare cald...E inca frumoasa toamna asta, cu zile insorite si cer albastru. Dar dimineata e frig, cu geamuri aburite si nas rece. Si seara deja se intuneca prea repede, cand am mai fi stat pe afara...
De vreo doua saptamani bolim, si eu si fii-mea. Cu nas si tuse si iar nas si iar tuse. O tinem asa, lant, de nu pare sa se mai termine. O ducem pe picioare, unii mai vioi, unii mai putin vioi...

Am abandonat cam toate cursurile de pe lista de la Palat, dupa o experienta urata la preselectie la dansuri..Ca sa rezum a fost o mare buluceala, cu strigate, nervi, imbranceli, cu copii obositi si plictisiti, cu parinti veniti parca de pe maidan. Preselectia in sine a fost o gluma. Teoretic am fi inscrisi. Practic, Andreea nu mai vrea acolo asa ca am ramas la balet, unde a fost si anul trecut si unde vrea sa mearga in continuare. Pentru ca doamna Violeta este simpatica si draguta si se poarta frumos, iar oamenii sunt civilizati, nu se imping, nu tipa. Pentru ca dai un ban, dar macar nu te simti ca o oaie.
O sa mearga si la pictura, o data pe saptamana. Si mai are 2 zile de inot. Si gata. E suficient:)

Asta sunt eu. Acu 15 ani. La cursul foto din facultate. Cand au trecut nene anii? Mi se pare ca momentul ala e ataaat de departe, clipa cand stateam pe un scaun pentru poza asta si apoi momentul cand am scos-o de pe film pe hartie...eu cu manutzele mele:).
Si cat de multe s-au intamplat intre clicul aparatului foto si acum:)

Comentarii

  1. Puteam sa pun pariu ca e Alessandra Stoicescu...si asteptam curioasa sa inteleg de ce ai pus poza ei:) Diana

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo