Craiasa Zapezii

Azi dimineata am fost impreuna cu Andreea la Craiasa Zapezii, un spectacol jucat de actorii de la Teatrul Ion Creanga, dar gazduit de Teatrul Excelsior. 
Noi am mai vazut la un moment un spectacol de balet cu aceeasi tema, dar mie mi-a placut mai mult ce am vazut astazi. Punerea in scena mi s-a parut foarte creativa, dinamica si foarte colorata. Actorii au jucat frumos, inspirat si au reusit sa prinda copiii din sala in atmosfera. 
Parerea mea este ca piesa este potrivita pentru copii de pe la 6-7 ani in sus, dar si cei mai mici pot fi prinsi de subiect. Cred ca ajuta mult si daca sunt familiarizati cu subiectul si daca au suficienta rabdare sa reziste toata piesa. Dupa mine, singurul punct mai sensibil ar fi durata, pentru ca, cele doua ore, chiar si cu pauza la mijloc, sunt greu de digerat la anumite varste. In plus, noi am avut locuri la balcon, unde la un moment dat se facuse irespirabil de cald asa ca a inceput oarece foiala si nemultumiri...
In rest, fii-mea a stat nemiscata si a savurat spectacolul. Decorurile si costumele sunt foarte reusite, muzica este antrenanta si actuala, iar Craiasa Zapezii, well, e plina de sclipici si foarte impozanta:).
La un moment dat a fost putin confuza pentru ca actorii secundari joaca 2-3 roluri fiecare si nu intelegea ce cauta prietenul Gerdei la plaja si apoi in padure..
Una peste alta eu recomand piesa. Mi-a placut foarte mult. Ar fi bine ca mai multe spectacole pentru copii sa fie tratate cu atentia si profesionalismul pe care le-am apreciat in acest caz.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...