Carti, filme si alte idei

Weekendul asta am de gand sa fac...nimic. Adica nu curatenie, nu cumparaturi, nu alergat pe la cine stie ce ateliere si spectacole cu Andreea...nimic. Ar fi extra minunat sa pot sta in varful patului sa ma uit la Parenthood, dar cum nu e posibil o sa ma multumesc cu mai putin.
Saptamanile trecute am fost intr-o mare vrie a cititului. Am citit si pe hartie si pe telefon si pe laptop. Ultima carte a fost Pazitoarea Tainei, de Kate Morton, usurica, dar catchy cumva. Inainte am citit toate cartile din seria Outlader (da, stiu, un fel de daniele steele istoric, dar hei, merg si astea din cand in cand:))    ). Inainte de astea am citit treburi mai "intelectuale":d
Am o lista de vreo 3 carti pe care vrea sa le citesc, gen Solitude of Prime Numbers, am comandat Wild, sa citesc cartea inainte sa vad filmul, dar am intrat in etapa lene lene lene si mai mult de un post pe cate un blog nu am rabdare sa citesc....
Am vazut The Immitation Game si mi-a placut, desi actorul principal nu este pe lista mea de preferati. Omul insa joaca super bine si povestea e captivanta.
Pentru ca urmatorul concediu la schi e aranjat, am zis sa ma apuc de investigat vacanta de vara:)). E un obicei mai vechi al meu sa aleg destinatia si sa facem rezervarile de cazare cat mai din timp ca sa ma calmez mintal si ca sa avem si preturi ok. Plus ca daca gasesc o cazare faina si o pierd ma oftic:))
Asa ca tot investighez Provence. Prima concluzie e ca e scump. Am gasit o varianta ok-ish de avion, cu blue air, si sa zicem ca si rent-a-car ar fi in limite tolerabile, dar  la cazare m-am blocat. Pana la urma am gasite vreo 3 variante pe airbn.com, dar mai studiez...
Daca a fost cineva in zona (Luberon mainly) si are sfaturi, idei, aruncati-le pe aici!

Also, soc maxim, trebuie sa incepem sa ne gandim la scoala!!wtf? cand s-a intamplat asta? Am ales scoala, e langa noi, recomandata, laudata, nu de fitze, de cartier cum ar veni. Acu cica trebuie sa ne orientam cumva spre anumite invatatoare, ca nu toate sunt prietenoase si nu e bine sa lasi doar soarta sa decida...Deocamdata am zis sa facem o vizita de curtoazie, sa ne cunoastem cu portarul si doamna directoare. Mai departe nu stiu:))

Weekend linistit va doresc! 

Comentarii

  1. weekend cum ti-l doresti sa ai!
    Parenthood? ce serie? unde? tare mult as vrea sa il mai vad si eu.Puuuup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo