Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Zilele trecute m-a rugat o prietena sa ii dau cateva sfaturi despre cum sa aleaga un carucior de bebe, pierduta in sutele de variante si oferte, care mai de care mai scumpe si mai complicate. Rupta de realitatea bebelusiei in ultima vreme, i-am raspuns rapid in prima faza, ca noi am avut un Graco basic, de vreo 10 milioane (1000 ron:d), cu un soi de cutie pe post de landou. Cutia-landou am folosit-o cu totul vreo 3 luni pentru ca apoi am intins spatarul si am pus-o direct in carucior, dansa fiind deja mult prea agitata ca sa stea intinsa pleasca si cu ochii doar pe cer. Cat de greu poate fi sa alegi un carucior? m-am gandit eu inocent...
Apoi mi-am aruncat un ochi pe oferta actuala si am inteles. E o nebunie. E mai rau ca la masina. 
In primul rand, carucioarele de pana in 1000 de lei sunt doar sport, adica nu merg de la nastere. Apoi vine categoria 1000-1800 care e bogata si colorata, carucior plus scoica (eu n-am gasit in categoria asta carucior plus landou plus scoica, dar nu neg ca poate exista). Si apoi vine categoria 1800-skyisthelimit. De care nu discutam pentru ca pentru mine niciun carucior nu merita mai mult de 1500 si orice e peste e fitza. Deci nu ma bag.
Ei, revenind in zona mediana, apare o problema. Exista viata fara landou? Caci scoica e fun si comoda, o poti folosi la deplasari scurte, in masina, la cumparaturi sa zicem, dar nu la stat cu orele in parc. Si daca vrei landou esti cam fortat sa urci in categoria peste 1800 despre care v-am zis deja ce cred, mai ales ca folosesti "cutia" aia circa 3-4 luni.
Sfatul meu pentru viitoarea mamica a fost ca neaparat sa isi ia si o manduca sau ceva similar pentru ca o sa-i fie foarte util. Mai ales ca si ei, ca si noi, sunt amatori de excursii si plimbari pe la mare/munte. Dar nici nu i-as recomanda sa tina bebele doar in brate primele 2-3 luni pentru ca apoi va fi tare greu sa-l convingi sa stea in orice alt mijloc de transport. 
La Andreea am combinat mereu statul la mine in brate, in marsupiu sau fara, cu statul in carucior sau in patutul ei sau pe canapea sau in scoica, rezultatul fiind ca nu a cerut mereu sa stea lipita de mine, ci am stat cate un pic si separat. Ceea ce in cazul nostru a fost bine. 
Deci habar n-am ce sa le recomand oamenilor.. Daca as fi eu, probabil ca as lua o manduca si un carucior normal, plus scoica. La plimbarile mai lungi as alterna scoica cu manduca. 
Also, as cauta un carucior de maxim 10 kile, sa il pot cara pe scari un etaj si sa nu depind de lift sau oameni binevoitori daca vreau sa urc in autobuz de exemplu. 
Bine ca fii-mea e bipeda si am scapat de dilemele astea:))
cutia denumita pompos landou:))

Comentarii

  1. Eu i-am luat cumnatei mele in vara un 3 in 1 cu scoicade masina si landou cu 1200 de lei de pe strollers.ro. E super misto, ceva firma nemtzeasca, Hauk. Din ala cu 3 roti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am gasit si eu ala. la 15 mil acu....I l-am dat ca varianta:) Mi se pare ok, nu

      Ștergere
    2. Da pai ala de l-am luat eu era redus de la vreo 15, cumnata-mea e f incantata de el, l-am studiat si eu cand am fost pe la ei, mi se pare o investitie ok pentru ca sincer cred ca nu o sa pateasca nimic, deci il poti vinde dupa ce termini si mai scoti din bani. E solid.

      Ștergere
    3. da, asta e msto, ca poti sa-l vinzi dupa la un pret ok:)

      Ștergere
  2. Hehe, aceasi dilema am avut-o si eu. Am gasit in cele din urma o varianta faina si accesibila zic eu; o copie a lui chicco urban la pret omenesc, l-am si probat in magazin si e foarte ok... Coccolle C 628 de la DHS 3 in 1 si nu mai trebuie sa iei landou, ai si scoica si il poti folosi pana la 3 ani, e usor,tot ce vrei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat...l-am gasit in magazin la 14 mil cu tot cu scoica

      Ștergere
    2. mersic. am dat si eu mai departe recomandarea:)

      Ștergere
  3. Desi sotul meu a fost si este in continuare incantat ca a luat quinny buzz (ar intra la categoria fitze:)), eu as merge pe second hand:) Si dc naste vara, fara landou. Iarna e ceva mai complicat. Si as zice ca depinde si de copil, la noi copilul 2 nu a stat DELOC in carut (m-am straduit multe luni, si stateam mai mult in casa pt ca eu nu putea cu problemele de spate sa il car), asa ca de la 3 luni a fost carat numai in marsupriu de sotul meu. Nu l-a afectat deloc ca si atasament, in rest mi cerea in brate deloc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. In concluzie - manduca primele 3 luni, apoi carut normal daca accepta. Sau sh

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu as luat sh daca ar fi sa aleg din nou:))
      dar na, la inceput de drum vrei sa fie totul nou si frumos:)

      Ștergere
  5. dansa fiind deja mult prea agitata ca sa stea intinsa pleasca si cu ochii doar pe cer. Cat de greu poate fi sa alegi un carucior? m-am gandit eu inocent... Carucior

    RăspundețiȘtergere
  6. La inceput, cautam tot ce-i mai de calitate, dupa care il pasam din mana in mana

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo