La inceput de an

La fiecare final de an tragem un fel de linie imaginara si calculam plusurile si minusurile pe care le-am trait in ultimele 12 luni. E bine cand bunele sunt mai dese decat ne-bunele. Cand putem sa ne despartim de vechiul an multumindu-i pentru darnicie sau macar zambindu-i cu intelegere pentru ca a facut si el ce a putut. Daca suntem impreuna si sanatosi, il putem imbratisa recunoscatori si sa ne despartim prieteni.
2014 nu a fost un an usor, dar Slava Domnului nu ne putem plange ca nu am fost sanatosi si veseli, ca nu am calatorit, chiar daca mai putin decat alta data, ca nu ne-am distrat si am avut prietenii si familia alaturi. A fost un an cu suisuri si coborasuri, cu momente mai neclare, dar si cu multe lucruri frumoase in el. 
Ce va aduce 2015 nu stiu. Sper ca la final ii vom putea zambi prieteneste:).
Deocamdata imi doresc sa fim sanatosi, sa avem cat sa ne ajunga si inca un pic, sa calatorim mai mult, sa zambesc mai des la munca, sa ii putem oferi matzei in continuare ce are nevoie si ce isi doreste, sa ii avem pe cei dragi langa noi, sa ne certam rar, sa iertam usor si sa radem in fiecare zi. 
La multi ani si bineinteles: 


Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...