Bricolaje de weekend

In ultima vreme, (asta insemnand in  ultimele luni :d) nu am reusit sa mai fac asa multe lucruri cu Andreea, in primul rand din cauza lipsei de timp (al ei, nu al meu:D) si in al doilea rand pentru ca de foarte multe ori are chef sa faca lucruri singura cand e acasa (satula probabil de socializarea de la gradi..). 
Saptamana trecuta, am intrat intamplator pe pinterest, in prima faza ca sa gasesc idei de redecorat casa fara bani:d, iar in a doua faza am ajuns cumva la kids spring crafts...Destinul:d. SI am gasit cateva idei simpatice de crafturi din hartie (noua pasiune a matzei). De taiat, lipit, bricolat...
Linkuri pentru doritori: 
Rezultatul este ca sambata si duminica am "construit" o palarie (sombrerroooo), am pictat o floare de hartie, plus doua tablouri cu peisaje (fiecare doua :d), andreea a facut niste alte chestii din hartie, plus un desen cu ceva lego vazut la o petrecere (si care trebuie cumparat. trebuie. not happening ...). 
Za sombrerrro:d
 Aici e sambata. Ora 8 juma-9 circa..cand oamenii isi beau cafeaua relaxati. Ea nu. Ea are deja treburi de facut. Micul dejun e o pierdere de vreme. Evident...L-a ciugulit cu greu la "masa de lucru". Prea multe lucruri de inventat, nu e timp de mancare..
In plus, a fost cu taica-su la SpongeBob (usor tampitel si plictisitor:d) si a decis sa faca si niste muci (ca doar abia aveam 2 saptamana fara bolesnite:d). 
Poza cu nucile e de la Predeal. De acu o saptamana. Doua parca. Ea e dovada ca totusi vine primavara:d. Asteptam veveritele inapoi in curte. Una din casute s-a rupt de la zapada si trebuie reparata. O sa...
Also, noi trei la schi. Pozele in trei sunt foarte rare, de obicei eu fiind fotograful amator si ei doi protagonistii ranjiti. 
A, si uitasem, dau peste linkul asta cam o data pe saptamana. Si cel putin o data la 2 zile visez sa imi aduca si mie cineva asa ceva pe o farfurie:d. Am zis ca trebuie sa share...


PS: la naiba, am uitat esentialul:d. Am plantat tot felul de seminte. Astept gradina:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo