Despre momente mici

De cele mai multe ori nu ai nevoie de multe lucruri ca sa fii fericit. E suficient sa ai inima deschisa si sa stii inca sa te bucuri sincer de nimicuri. Sa nu fi crescut atat de mare, atat de obosit, incat sa crezi ca ai nevoie de lucruri mari ca sa se miste niste fluturasi in inima.
Ieri am avut doua momente de fericire deplina.
Cand am primit cadourile de Ziua Mamei de la pice. 
 Chiar daca a ajutat si Miss la ele. A pus suflet in ele, le-a daruit cu totul, cu zambet cat toata fata, putin emotionata, asteptand sa vad daca imi plac...
Si cand am ajuns seara acasa si cerul arata asa.

Comentarii

  1. Nu sunt nimicuri, suma lor reprezinta o viata de om. Daca nu te bucuri de ele trece viata fara rost pe langa tine. Cel putin asta e parerea mea, desi unii se uita stramb... Mi-am auzit la modul peiorativ "toata viata ta e un sir neintrerupt de momente kodak...", dar asa e, ma bucur si ma umplu de bine de la cele mai minore chestii... :D Superbe si cadourile si cerul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,da, asa e :) viata e facuta din momente mici:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo