Pastele la Rosii

Ca in fiecare an am incercat sa o implic un pic si pe Andreea in organizarea Pastelui. Noi nu suntem mari amatori de facut mancare de sarbatori, nu inteleg rostul umplerii frigiderului cu carne si ciorbe de parca vine sfarsitul lumii si te gaseste nemancat. Atunci cand se impart felurile de mancare ce urmeaza sa fie pregatite noi alegem mereu aperitivele:d. Rezultatul e ca ele nu sunt niciodata chiar traditionala toba si piftie de Craciun sau drobul de Paste. 
Ce vedeti aici este o incercare nereusita de a face suporti de oua din role de hartie igienica. Foarte usor, foarte frumos, complet inutil, pentru ca rola e mai larga decat oul...Anyway, intentia conteaza:)
Mai pe seara ne-am ocupat de niste jocuri...Rezultatul fiind ca am picat lati pe la 10  si ceva si ne-am culcat...Am ratat mersul la biserica anul acesta, dar o sa incercam sa reluam obiceiul la anul. Cumva nici n-am avut chemarea de a merge pentru ca anii trecuti, dupa Inviere ai mei veneau la noi si ciocneam un ou, un pahar de vin...Acum din "ai mei" a ramas doar mama....
Dimineata de Paste e foarte potrivita pentru o trezire rapida la ora 7 jumatate si niste "hai sa punem numerele astea in ordine de la 1 la 100".Din fericire la inceput a ajutat-o Baloo, abia mai incolo m-a solicitat pe mine, dar intre timp reusisem sa beau cafeaua asa ca am avut o relatie prietenoasa cu numerele.
Oua. Minions. Si pene mov.Am pastrat loc si pentru cele aduse de bunice.
La pregatirea mesei, Andreea a inceput cu degustarea mozzarelei si a rosiilor, asa ca am "gonit-o" pana la urma din bucatarie si s-a ocupat de decorarea mesei din sufragerie.
Prima tinuta de Paste:d. Ascultand ceva Garou.. uneori mi se face pofta de muzica frantuzeasca:D
Si uite asa s-a dus si Pastele asta. Linistit, si cu veselie si cu un pic de nostalgie dupa alte sarbatori. E bine cand cei dragi sunt langa tine. Cand esti sanatos si implinit. Pana la urma nu e nevoie de un spirit anume al sarbatorii, nu e nevoie sa respecti anumite traditii, nu e nevoie decat de ai tai. Traditiile ni le croim noi, sa ni se potriveasca noua, astora de ne adunam din cand in cand la aceeasi masa. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo