Sezonul de petreceri

In ultimele luni programul de seara al matzei s-a aglomerat teribil, merge doua zile pe saptamana la inot si alte doua zile la sah, plus mai vroia la pictura si dans, dar a trebuit sa renuntam la ele pentru ca nu mai avem de unde scoate zile. Practic, singura seara libera din saptamana este miercuri, plus weekendul, dar ala am facut o regula sa nu il ocup cu niciun curs sau atelier. 
De cand i-am luat bicicleta noua aproape fiecare moment liber e petrecut in sa. BAtem parcul in toate partile, inconjuram lacul pana nu ma mai tine fundul si apoi o luam de la capat. 
Cat de curand vrem sa luam niste suporti de masina ca sa putem pleca cu bicicletele si in afara Bucurestiului, pe la Snagov sau alte locuri cu padure si poteci. 
Pana una alta ne multumim si cu parcul nostru, cu poieni, dealuri si insule, cu poduri de lemn si broscute testoase. Mi-e tare drag si nu l-as da pe niciun alt parc din Bucuresti:). 
Tot zilele astea a inceput sezonul de zile de nastere la picii din gaca noastra. 6 ani..unu cate unu:)
Am inceput cu Simeon, apoi Mariuca, apoi vine Andreea si imediat dupa Sofia. Patru copii care au crescut practic impreuna, de pe la 2-3 luni, cand mamele lor s-au intalnit pe aleile parcului si am decis sa isi vorbeasca:) 
before the party
after
Asta facem si acum, doar subiectele s-au schimbat. De la "cat mananca?", "de ce plange?", "al tau cat doarme?" am trecut la "l-ai inscris la scoala?" si "cum stabilesti limite fara sa ingradesti prea mult", "suntem prietenele lor sau mame?"....
Fara nicio legatura cu povestile de mai sus, as vrea sa se organizeze mai des in Bucuresti evenimente ca cel de zilele trecute, cu luminile din centru. A fost o seara minunata, cu plimbari libere pe Calea Victoriei, fara masin, si cu copii incantati de culori. 

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...