Intrebari cu si fara raspuns

Ce e o supernova?
Ce e o constelatie?
Ce e gaura neagra?
Cum au aparut plantele? Dar semintele?
Evolutia e cand mormolocilor de broaste le cresc aripi de peste?
Soarele o sa fie tot mai fierbinte si o sa manance planetele din jur. Dar atunci pe Pamant oricum nu va mai fi nimeni, nu? Deci e ok...
In mijlocul Pamantului e un magnet imens.
Ce sunt cutremurele? Cum cresc muntii?
Mami, dar de ce sunt parinti care nu-si mai iubesc copiii? De ce nu-i mai vor?....
Dileme...6,5 ani:) 

Comentarii

  1. Cand gasesti raspunsuri la ale tale, o sa vin si eu cu ale mele, la patrat, ca-s din doua directii. La varste similare, cu milioane de intrebari... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca se termina vreodata:)) Faza amuzanta e ca de cand cu intrebarile ei a trebuit sa ma pun si eu la curent din nou cu anumite subiecte :)

      Ștergere
    2. Exact cum spui, de cand cu intrebarile, m-am mai culturalizat si eu, cautam uneori raspunsuri impreuna :-)))

      Ștergere
  2. Hey,

    La intrebarile din domeniul astronomiei, ii poate raspunde Radu, un om special care detine un obseravtor privat si este expert in domeniu. Ai si datele de contact:

    http://www.stardreamsobservatory.com/?page_id=7

    O zi buna!

    A.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo