Copenhaga, varianta fara copii

Am ajuns la Copenhaga dintr-un impuls de moment. Nu era pe lista neaparat. Apoi, intr-o zi, am vazut o oferta la Wizz Air, doua bilete la pret de unu daca cumparam pe loc. Ne-am uitat in lista de destinatii posibile si nu era nimic sa ne sara in ochi, ba le vazusem, ba nu le doream neaparat atunci...Apoi am zarit Malmo si stiam ca de acolo putem ajunge la Copenhaga usor. Pai hai, am zis..Si uite asa, vreo 2 luni mai tarziu am ajuns in Danemarca pentru trei zile. 
Fara matza, caci ne doream o iesire cu multa plimbare, cu mancat ciudat seara tarziu si mult biciclat. Ceea ce am si facut...
Copenhaga este un oras foarte frumos, cu case colorate pe maluri de canale, cu multe muuulte locuri de mancat si baut, cu benzi de biciclete peste peste tot, cu Tesla si barci pe care oamenii se aduna si beau bere...Cu vreme schimbatoare, cu soare si ploaie una dupa alta, cu vant si frig, cu pauze de bronzat pe pontoane de lemn.. 
Cu magazine scumpe si castele, cu biserici turistice si Christiania. Fete blonde, cu fuste scurte pe biciclete.
E de mers, de plimbat, de stat la soare, de baut o bere pe malul canalului, de vazut muzee, de luat biciclete gratis si pur si simplu batut strazile. 
Top 5, intr-o ordine sau alta:
1. plimbare cu barca pe canale. super frumos chiar si pe ploaie. 
2. urcare in turnul bisericii Our Savior Church. best view ever! 
3. pranz la Copenhagen Street Food, de neratat mancarea de la brazilieni! 
4. plimbare cu bicicleta de-a lungul canalului principal, trecut peste podul de bicle, pierdut pe strazi...
5. cina la Manfreds, scump, merita rau:)

Bonus: podul genial dintre Suedia si Danemarca, juma pe deasupra marii, jumatate pe dedesubt 






Util: noi nu am scos decat vreo 50 de lei cash. am platit peste tot cu cardul. peste tot. deci nu va stresati sa schimbati bani :).
Mai multe poze aici 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo