Noua noastra rutina

Scoala a inceput de doua saptamani, circa, asa ca am intrat intr-o rutina. Am ordonat frumos pe tabla din bucatarie programul pe zile, cand are engleza, cand inot, cand FTK. Cand nimic. 
Pe frigider am lipit orarul colorat si am notat zilele cand se duce in trening, ziua cand duce pensule si acuarele si ziua cand duce plastilina. Si zilele cand se duce doar pe ea.
Am umplut frigiderul cu cascaval, sunca, unt, branza, fructe, dulapul cu miere si unt de arahide, pentru pachetel. Iar dimineata, dupa primele 5 guri de cafea, cand reusesc sa deschid si al doilea ochi, ma apuc sa pregatesc ceva gen mic dejun...
Am bifat si prima tuse, tratata rapid de data asta. 
In prima saptamana inca incurcam orarul si am trimis-o fara plastilina. Si cu acuarele cand nu era nevoie de ele...Si fara trening la ora de sport...
In a doua saptamana am invatat. Si am rezolvat si cu ora de religie, la care nu va participa. 
Am bifat si prima sedinta cu parintii, plus discutii interminabile pe whats up si pe mail, si asteptam sedinta 2. 
Am dat bani, am cumparat dosare si alte treburi aparent utile. Sa fie primite:))
Am notat deja in calendar prima vacanta si facem planuri sa plecam 3-4 zile pe undeva. Alte planuri asteapta zapada. Si altele asteapta vara..."Mami, mai vreau o data in Franta, sa avem piscina langa casa.."
E bine acum. E liniste. E inca mult ras si timp si joaca. Inca nu isi stie colegii, nici macar cum ii cheama.A decis insa ca nu mai vrea prieteni baieti, ca sunt neastamparati, mai ales unii, care ii iau creioanele de pe masa si jupoaie poze de pe pereti. O are pe Mariuca langa ea, pare sa fie suficient. Fac schimb de jucarele in fiecare zi, si de fructe si de sandvisuri...
Seara e cu pupici, multi pupici, si cu "mami, te iubesc! Esti cea mai buna mamica! Si pe tati il iubesc!". Si cu povesti, si desene furate 10 minute, si dragaleli. 
Cu somn, la 20.30...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...